CODE VEIN
Met de dood voor ogen, staan we op. Een ramp maakt een einde onze vertrouwde wereld. Wolkenkrabbers zijn nu de graven van ons verleden, doorboord met de Doornen des Oordeels. Tussen de ravage is er een groep Revenants, Vein. Hier vechten de overlevenden voor hun leven, met de Gave van kracht in ruil voor herinnering en bloeddorst. Geef jezelf over aan de bloeddorst en riskeer een Lost te worden. Doelloos op zoek naar bloed, om hun honger te stillen. Ga op tocht naar de hel, ontgrendel je verleden en ontsnap aan de nachtmerrie in CODE VEIN.