CODE VEIN: Lord of Thunder
Nieuwe machtige vijanden staan je te wachten in Lord of Thunder, de derde DLC voor CODE VEIN. Naast nieuwe wapens, Blood Veils en Blood Codes, zijn er nu ook alternatieve kostuums voor je partners te vinden in nieuwe gebieden in de Depths. Deze add-on is eveneens beschikbaar inbegrepen in de CODE VEIN Deluxe Edition. Deze bevat zowel de volledige game als de Season Pass, die toegang geeft tot extra DLC.