City Bus Manager - Complete Edition
Koop het complete pakket! City Bus Manager en alle DLC's: E-Bus & Green Energy, International Bus Pack en Holiday Resorts & Sightseeing – alles samen voor de beste prijs! Bouw je busbedrijf vanaf de grond op, creëer lijnen met echte kaartgegevens en word het succesvolste vervoersbedrijf van de stad. Breid je vloot uit met e-bussen voor een duurzame toekomst, of vervoer vakantiegangers naar populaire bezienswaardigheden. De complete City Bus Manager-ervaring in één bundel – meer inhoud, meer mogelijkheden, meer City Bus Manager!