Cities: Skylines - Sunset Harbor (Win 10)
Ahoi! Cities: Skylines - Sunset Harbor introduceert de visindustrie, nieuwe vervoersmogelijkheden en belangrijke stadsdiensten. Breid de entertainment in je stad uit met de Aviation Club en vlieg met passagiershelikopters en privévliegtuigen. Creëer steden op vijf nieuwe kaarten en bouw infrastructuur voor de visserij om je landbouwindustrie te ontwikkelen. Belangrijkste kenmerken: Vrienden onder water - Voeg een nieuw, commercieel element toe aan je stad. Verken de nieuwe visindustrie en krijg de controle over vissersschepen op zee en visteelt. Overal water - Gebruik waterzuiveringsinstallaties om rioolwater te verwerken voor andere bestemmingen. Bepaal je route - Ontdek nieuwe bussystemen, waaronder de Intercity Bus Service die tussen steden rijdt. Vlieg in stijl - In het gebouw van de Aviation Club worden eigenaars van kleine vliegtuigen aangemoedigd om deel te nemen aan recreatief vliegen. Vijf nieuwe kaarten - Zoek een plekje om de perfecte stad te bouwen! Sunset Harbor heeft verschillende kaarten met een pool-, tropisch of gematigd klimaat.