Cities: Skylines - Race Day
Zet je stad in de hoogste versnelling! Verander je straten in razendsnelle racebanen, organiseer spannende hardloop- en wielerevenementen en verbaas het publiek met grote optochten. Met dit pakket creëer je adembenemende spektakels en voeg je dynamische stedenbouwkundige functies toe die je stad in een stroomversnelling brengen, of je nu toeristen wilt aantrekken of je inwoners wilt vermaken. Kenmerken Organiseer races en optochten Gebruik evenementenwegen om routes te creëren voor motorraces, hardloopwedstrijden, wielerwedstrijden en optochten. Evenementenwegen functioneren als gewone straten, maar worden tijdelijk afgesloten voor het verkeer wanneer er een evenement begint, waardoor je stad wordt omgetoverd tot een veilige, feestelijke locatie. Bouw je eigen racelocatie Creëer een racebestemming die helemaal van jou is. Bouw een aangepaste motorsportlocatie met motorracebanen en je eigen route. Ontwerp een speciaal gebouwd circuit of verbind je baan met evenementwegen om een raceparcours door de hele stad te creëren waar op de racedag door de straten wordt geraasd. Nieuwe evenementgebouwen en tribunes Bouw het hart van de actie met nieuwe evenementgebouwen zoals het racehoofdkwartier, pitgarages en start- en finishgebieden. Voorzie je routes van tribunes en decoraties om een zo groot mogelijke juichende menigte langs de weg te krijgen en het spektakel nog groter te maken. Pas je evenementen aan Beheer de show met nieuwe evenemententools: kies evenementtypen en -niveaus, stel ticketprijzen vast en beheer het volledige evenementenaanbod van je stad, van hoogtepunten uit het verleden tot actuele gebeurtenissen en aankomende shows. Deze uitbreiding kan worden gekocht als onderdeel van de 'Race Day Bundle', met 'Race Day', 'Renewed History', 'Iconic Brutalism' en '8 Gear Radio'.