Cities: Skylines - Race Day Bundle
Zet je stad in de hoogste versnelling met de Race Day Bundle, met één uitbreiding, twee Content Creator Packs en één radiozender! De Race Day Bundle bevat: Uitbreiding 'Race Day' Geef je stad een boost! Verander je straten in razendsnelle racebanen, organiseer spannende hardloop- en wielrenevenementen en verbaas het publiek met grote optochten. Creëer adembenemende spektakels die je stad in een stroomversnelling brengen, of je nu toeristen wilt aantrekken of je inwoners wilt vermaken. 'Renewed History' door Brum Verander je skyline met een pakket dat geschiedenis en vooruitgang in balans brengt. Deze gebouwen, ontworpen door Brum, combineren traditie met functionaliteit en maken gebruik van staal, glas en beton om een look te creëren waarin moderne ontwikkeling en historisch behoud prachtig samengaan. 'Iconic Brutalism' door Cristolisto Omarm ruw beton en een onbeschaamd ontwerp. Dit pakket, ontworpen door Cristolisto, is een ode aan de gedurfde, geometrische vormen van de brutalistische architectuur. Voeg een moderne, sobere touch toe aan je stad met monumentale openbare gebouwen en unieke constructies. 8 Gear Radio Leg de hartslag van het heden vast met moderne soft house en warme, opbeurende tonen. Dit is de perfecte soundtrack voor ritjes bij zonsopkomst en onder de lichten van de stad, met 16 nummers die schitteren tussen zachte grooves en heldere, euforische hoogtepunten.