Cities: Skylines - K-pop Station
Ga helemaal op in de klanken van K-pop. K-Pop Station geeft je frisse energie om je stad te managen met muziek uit Zuid-Korea. Geniet meer dan 45 minuten van lekkere muziek met de 16 nummers van K-Pop Station!