Cities Skylines - Financial Districts Bundle
Financial Districts is een mini-uitbreiding die de functie 'Investeringen' en meer dan honderd elementen toevoegt aan Cities: Skylines. Je kunt de content van deze uitbreiding plus 'Map Pack 2' en radiostation 'African Vibes' verkennen in de bundel 'Financial Districts'. De bundel 'Financial Districts' bevat: Uitbreiding 'Financial Districts' Geef de economie van je stad een boost met een financieel district, en investeer je geld in de beste industrieën voor je bevolking. Financial Districts is een mini-uitbreiding van Colossal Order, die de functie 'Investeringen' en meer dan honderd elementen toevoegt aan de game. 'Map Pack 2' van modder Sidai Krijg nieuwe inspiratie en bouw diversere steden met 'Map Pack 2' van community-modder Sidai. Dit Content Creator Pack voegt 10 kaarten van verschillende biomen toe, zoals pool, woestijn, tropisch en gematigd. Radiostation 'African Vibes' Dit radiostation, dat is beïnvloed door traditionele Afrikaanse muziek, inspireert iedere stadsplanner met 16 nummers en meer dan een uur aan muziek.