Cities: Skylines - Downtown Bundle
OVER DEZE BUNDEL De Downtown-bundel van Cities: Skylines bevat modern commerciële aangrenzende gebouwen en 16 moderne loungenummers. Ontspan met bijna een uur aan relaxte muziek terwijl je een stadscentrum bouwt met 39 unieke modellen van modder Jason 'AmiPolizeiFunk' Ditmars. CONTENT CREATOR PACK: MODERN CITY CENTER Modern City Center, het nieuwste content creator pack voor Cities: Skylines van modder Jason 'AmiPolizeiFunk' Ditmars, voegt 39 unieke modellen toe van nieuwe aangrenzende gebouwen. Dit is het eerste pakket met afscheidingen en schermen van semitransparant glas, waarmee zowel modders als ervaren bouwers fantastische nieuwe steden kunnen bouwen. DOWNTOWN RADIO Kom helemaal tot rust met de meest relaxte nummers van de stad. Je hoort ze op Downtown Radio, het station waar je naartoe gaat voor moderne loungemuziek in Cities: Skylines. Deze zender heeft 16 originele nummers met een vleugje retro, die speciaal gemaakt zijn voor iedereen die tot in de late uurtjes een stad bouwt. Ontspan met dj Troy Anderson, die je op bijna een uur aan rustige nummers trakteert in dit pakket dat je niet mag missen.