Cities: Skylines - Content Creator Pack
Gemaakt door de geweldige leden van de Cities: Skylines-community. Het Content Creator Pack voegt een nieuwe reeks gebouwen toe aan je stad: unieke structuren, dienstgebouwen en nieuwe residentiële en commerciële stijlen die je stad een compleet nieuw uiterlijk geven! Het pack bevat: Art deco Dit pack met nieuwe gebouwen van Matt ""Shroomblaze"" Crux voegt wat art deco flair toe aan je stad met 6 residentiële gebouwen, 6 commerciële gebouwen en 3 unieke gebouwen. Hypermoderne gebouwen Voeg een vleugje ""archi-technologie"" toe aan de stad met vijftien nieuwe creaties van Mauro ""GCVos"" Vos. Tien unieke nieuwe gebouwen en vijf technologisch geavanceerde dienstgebouwen bereiden je stad voor op de toekomst!