Cities: Skylines presenteert Africa In Miniature: een nieuwe wereld aan mogelijkheden op het Afrikaanse continent. Met het eerste Content Creator Pack van trouwe Cities-fan Setonji 'Prince Set' Hotonu, een 3D-vormgever, kun je Afrika's buitengewoon diverse architectuur, levendige kleuren en unieke stedelijke mix verkennen. Africa In Miniature bevat: 11 unieke gebouwen 2 monumenten 4 dienstgebouwen 9 uitbreidbare gebouwen 2 decoraties In totaal zijn het 28 nieuwe gebouwen die zijn geïnspireerd op bestaande stedelijke meesterwerken en unieke architectuurconcepten.