Chloe Character Pack
We stellen opnieuw een schoolmeisje voor, dit keer met een duistere kant! Maar haar persoonlijkheid kan schitteren in de rechtszaal! Ze blinkt uit in het creëren van kansen zonder bal, het creëren van ruimte en het mogelijk maken van een snelle sprongworp! Spring nu binnen om te zien wat ze kan! Dit pakket bevat: ‑ Personage — Chloe ‑ Chloe Groei Box Ticket ×5 *Bij aankoop is dit pakket niet restitueerbaar, omdat het wegwerp‑/niet terugwinbare in‑game items bevat. *Na aankoop wordt het pakket naar je berichteninbox gestuurd. *Als je al de Karakterpas bezit, wordt Chloe ingewisseld voor een bepaald aantal punten.