Chivalry Weapon Pack
Download deze gratis DLC en maak nieuwe uitrusting, speciaal gesmeed voor het crossover-evenement Chivalry: Medieval Warfare. Laat je helemaal gaan en maai zombies neer met de angstaanjagende Zweihander (een wreed tweehandig zwaard) en voel die schoften kapotslaan tegen je stevige middeleeuwse schild met het kruis van de Agatha-ridders of de adelaar van de Vrijmetselaars. Voor eeuwige glorie!