Chevalier Ice Breaker
Zorg voor chaos in Panau met een gepimpte ijscowagen. Met een stevige stormram, zijspoilers en een hogere topsnelheid heb je het perfecte vervoersmiddel om serieuze verkeersongelukken te veroorzaken. Deze extreme make-over bevat ook een bijbehorende jingle.