Chess Infinity: Schateiland Spelpakket
Vaar naar Chess Infinity’s Schateiland, waar de wereld van schaken de schoonheid en het avontuur van het Caribisch gebied ontmoet. Speel je een weg door vier adembenemende, zonovergoten locaties, van het dek van een piratenschip tot de gouden stranden van een afgelegen baai. Je speelt met een prachtig handgemaakt schaakspel dat voor je ogen verandert – van eenvoudig gesneden hout tot luxueus met bladgoud bedekt ivoor. Dit spelpakket bevat ook spannende nieuwe evenementen in de Tourmodus. Neem het op tegen 5 nieuwe tegenstanders, elk met hun eigen sluwe strategieën. Voltooi doelen en ontgrendel items die je reis nog verder personaliseren.