Chess Infinity: Orthografische Schaaksets
Bereid je voor op een schaakervaring als geen ander met de Orthografische Schaaksets, waar kunst en strategie samenkomen in een boeiende visuele puzzel. Deze unieke collectie biedt 9 verschillende schaakontwerpen, vervaardigd uit materialen zoals metaal, hout en beton, elk met een visuele twist die dubbel zo interessant is. Van bovenaf gezien lijkt het spel plat, zoals een iconische 2D-weergave van een schaakbord. Maar verander je perspectief, en de stukken onthullen hun ware vorm, waarbij ze transformeren tot volledig gerealiseerde 3D-sculpturen. Deze optische illusie daagt je perceptie van het spel uit, waarbij traditionele schaaktactieken worden gecombineerd met een dynamische visuele ervaring. Elke zet prikkelt niet alleen je strategisch denken, maar ook je gevoel voor ruimte en diepte. Ideaal voor spelers die van inventief design houden, de Orthografische Schaaksets herdefiniëren het schaakbord en creëren een nieuwe dimensie van spelen.