Chernobylite - White Rose Pack
Chernobylite is een sf-survivalhorror-RPG, gemaakt door The Farm 51. Reis af naar de vervreemdingszone van Tsjernobyl – realistisch nagemaakt aan de hand van 3D-scans – en beleef een non-lineair avontuur tijdens je zoektocht naar de waarheid achter je geplaagde verleden. Voeg dit bitterzoete witte-roosontwerp toe aan je wapens. Reis in stijl af naar de vervreemdingszone met prachtige wapenskins voor alle wapentypen in de game.