Challengers Wild 2
Alternatief outfitpakket voor Ultra Street Fighter IV. Bevat nieuwe Wild-outfits voor Juri, Ibuki, Cody, Adon en T.Hawk. Draag deze nieuwe kleren en leg je tegenstanders in stijl neer!*Deze content is alleen te gebruiken met Ultra Street Fighter IV. Werkt alleen met deze game.