Challenger MT900E Anaconda
Breid je Farming Simulator 17-ervaring uit met de Challenger MT900E Field Anaconda DLC die toegang biedt tot deze unieke tractor. Na het downloaden zal de aanvullende content te vinden zijn in de in-game winkel. Zorg dat je genoeg in-game geld hebt om het aan te schaffen.