Celestial Ascend
Zweef boven de wolken en volg een eenzame reiziger op een zoektocht die elegante platformactie combineert met vredige verkenning. Elk level is een dromerig hoofdstuk in een groter verhaal over verlies, vastberadenheid en de hoop op een tweede kans voor de mensheid. Zweef boven zwevende eilanden, beklim duizelingwekkende structuren en navigeer door een wereld van veranderende zwaartekracht terwijl welwillende spirituele gidsen fragmenten van het verhaal delen en je nieuwe vaardigheden leren. De game is ontworpen om vloeiende bewegingen en mindfulness te stimuleren en geeft prioriteit aan helderheid boven frustratie: precieze sprongen zijn lonend, uitdagingen zijn in balans en omgevingspuzzels sluiten naadloos aan op de wereld. De schilderachtige art direction en etherische soundtrack transformeren elk uitzicht tot een moment om van te genieten, zonder enige druk om verder te komen.