Catastronauts
Verzamel je vrienden en word lid van de beroemde ruimtevloot in dit snelle gezelschapsspel! Kun jij omgaan met meedogenloze rampen en je schip lang genoeg bijeenhouden om de vijandelijke indringers te vernietigen? Repareer systemen, doof vuren, bewapen de torpedo's, vermijd dodelijke zonnevlammen, vernietig je vrienden en kloon ze weer terug; het kan allemaal in het leven van een Catastronaut! Ga vandaag in dienst! Lokale co-op Bestuur het schip alleen, als haar kapitein, of ga met vrienden in een team van 2-4 en speel als de bemanning van een ruimteschip dat bijeengehouden moet worden in het aangezicht van vijandelijk vuur - samenwerking is essentieel voor succes! Het ultieme gezelschapsspel Start het op en speel direct, zonder ingewikkelde besturingselementen te hoeven leren - iedereen kan een Catastronaut zijn! Niet iedereen kan echter de uitdagingen van de ruimte overleven...