Cassiodora
Prinses Cassiodora is ontvoerd door de slechte tovenaar Kenzar. Om haar te redden moeten de gekozen ridders Agni, Colden en Luken een groot leger van heksen, geesten en demonen trotseren in het Koninkrijk van Astoria. Om deze klus te klaren, geeft de druïde Faramix magische vleugels en elementaire krachten aan Agni, Colden en Luken om hen te helpen tijdens hun zoektocht. Speel met je vrienden of alleen en schiet je een weg door dit kleurrijke schietspel. Verdien nieuwe items, pas je personage aan, daag jezelf uit en trotseer grote bazen. Verhaalmodus Speel alleen of met maximaal 2 vrienden op hetzelfde scherm en ontdek 7 regio's in 35 met de hand vormgegeven levels, ieder met zijn eigen instellingen, uitdagingen, speciale beloningen en unieke items. Plezier voor iedereen Kies tussen verschillende moeilijkheidsgraden, van Makkelijk tot Moeilijk, of stel je eigen ervaring in. Wil je onoverwinnelijk zijn of weer tot leven komen als je doodgaat? Dat regelen we! Herspeelbaarheid Beleef plezier met 3 verschillende personages, van de leider, tot de oudste en de jongste ridders, ieder met zijn eigen persoonlijkheid, talenten, bewegingen en unieke items om te ontgrendelen. Elementaire krachten Vijanden en omgevingspuzzels zoals poorten of wortels reageren alleen op bepaalde elementaire vaardigheden. Schakel tussen 3 elementaire krachten of vraag je vrienden om je te helpen! Volledig aan te passen personages Ontgrendel nieuwe skins voor ieder personage met meer dan 50 cosmetische items om je ridder te personaliseren. Geweldige gevechten met bazen Trotseer epische, grote bazen die je dwingen om unieke manieren te vinden om ze te verslaan. Vlieg weg en dood deze bazen om je zoektocht te vervolgen! Je kunt je elementaire beschermer VERWENNEN! Vlieg, schiet, hak, maar doe het met stijl!