Cash Cleaner Simulator - LOUD & LOADED
Zet die volumeknop op tien met LOUD & LOADED. Deze DLC is voor schoonmakers die houden van hard! Je laboratorium krijgt een nieuw, spelveranderend stuk gereedschap en agressieve, stijlvolle cosmetische voorwerpen. Bevat: The Autoplay (nieuw stuk gereedschap): 'DJ, speel dat nummer nog een keer.' Met dit gereedschap kun je echt pronken: laat biljetten luidkeels rondvliegen en druk op 'replay' om alle bandjes op te zuigen voor de volgende keer. Get Lucky Gloves (handschoen-skin): 'Werk harder en schoner, dan word je rijker.' Krijg grip op je situatie met deze retrofuturistische handschoenskin. Clean Sound System (wasmachine-skin): 'Voor schone tonen.' Verander je wasmachine in een bassmachine met deze cosmetische skin. CD's Nuts (mes-skin): 'Scherpe grap.' Een enorm scherp holografisch mes zodat je alles in stijl kunt openen. Opmerking: deze DLC bevat een nieuw stuk gereedschap, waarmee nieuwe gameplay geïntroduceerd wordt, evenals drie nieuwe cosmetische voorwerpen.