Capcom Arcade Stadium: Invincibility
Ontgrendelt de Invincibility (onoverwinnelijkheid)-optie, waarmee je elk van de bijbehorende spellen kunt spelen met onoverwinnelijkheid ingeschakeld. Let op: hoewel de functie Invincibility (onoverwinnelijk) voorkomt dat de speler schade oploopt, is het nog steeds mogelijk om in de game te sterven, afhankelijk van hoe elke game werkt (bijvoorbeeld door in een gat te vallen).