Candivity: North Pole DLC
Duik in een winterwonderland waar het samenvoegen van feestelijke lekkernijen zorgt voor betoverende verrassingen! Met deze DLC ontgrendel je: - Een nieuwe Noordpool-map met gloednieuwe kerstornamenten om samen te voegen! - 5 schattige rendierpersonages in verschillende kleuren die de kerstsfeer verspreiden! - 3 feestelijke hoeden om je personage aan te passen: een kerstmuts, een elfenmuts en rendiergeweien. - 6 speciale kerstaccessoires waaronder een rendierneus, kerstsik, cadeautas en meer! Doe mee met de feestvreugde, scoor groots en ontdek de magie van combineren!