CAC : LEGENDARY WINGS
Speel Legendary Wings. Je kunt ook probeerversies van "Commando", "The Speed Rumbler" en "Savage Bees" spelen. ※ Alleen te spelen met "Capcom Arcade Cabinet". Koop dit pakket na het downloaden van "Capcom Arcade Cabinet". "1986 pakket" en "Alles-in-1-pakket" bevatten allebei deze content. Pas op dat je geen dubbele aankopen doet.