CAC : COMMANDO
Speel Commando. Je kunt ook probeerversies van "1942", "SonSon" en "Pirate Ship Higemaru" spelen. ※ Alleen te spelen met "Capcom Arcade Cabinet". Koop dit pakket na het downloaden van "Capcom Arcade Cabinet". "1985-II pakket" en "Alles-in-1-pakket" bevatten allebei deze content. Pas op dat je geen dubbele aankopen doet.