Speel Ghosts 'n Goblins, Gun.Smoke en Section Z. Je kunt ook probeerversies van "Side Arms", "Legendary Wings" en "Trojan" spelen. ※ Alleen te spelen met "Capcom Arcade Cabinet". Koop dit pakket na het downloaden van "Capcom Arcade Cabinet". De afzonderlijke gamedata zijn inbegrepen. Als je dit pakket koopt, hoef je de afzonderlijke inhoud niet opnieuw te kopen. Pas op dat je geen dubbele aankopen doet.