BUTCHER
Het makkelijkste speltype is 'MOEILIJK'! BUTCHER is een razendsnelle 2D-shooter en een met bloederig eerbetoon aan de cultklassiekers van het genre. Kruip in de rol van een cyborg die geprogrammeerd is om de laatste resten van de mensheid uit te roeien, en dat is precies wat je van plan bent: alles afslachten wat beweegt. Pak je wapen naar keuze (bijvoorbeeld een kettingzaag, een shotgun of een granaatwerper) en maak alles en iedereen af in ondergrondse schuilplaatsen, post-apocalyptische steden, oerwouden en meer. Ben je in een creatieve bui? Dan zijn er nog veel meer manieren om je vijanden uit hun lijden te verlossen. Haken, lavakuilen, zagen... geen enkele dood zal hetzelfde zijn. Als je er maar geen genoeg van krijgt om lijken in lavakuilen te schoppen en muren te besmeuren met bloed, mag je BUTCHER niet missen.