Bus Simulator 21 Next Stop - IVECO BUS Bus Pack
Alle buschauffeurs van Angel Shores en Seaside Valley opgelet! Wil je je vloot upgraden, bij voorkeur met nieuwe bussen? Dan is dit het perfecte uitbreidingspakket voor jou! Dit Bus Simulator 21 Next Stop – Bus Pack bevat drie bussen, die gelicentieerd zijn van de befaamde fabrikant IVECO BUS! Inhoud: IVECO BUS Crealis 18 meter lange hybride gelede bus met 3 assen en 4 deuren. IVECO BUS Crossway LE 12 meter lange streekbus met 2 assen en 3 deuren. IVECO BUS Eway van HEULIEZ 12 meter lange elektrische bus met 2 assen en 3 deuren. 3 interieurs Dit bus-pack bevat drie authentieke interieurontwerpen met speciaal gecreëerde kleurpatronen voor de stoelen en aantrekkelijke vloertexturen. Probeer ze gerust eens uit (ook in je andere bussen) en word de volgende trendsetter in het openbaar vervoer!