Bus Driver Simulator - Old Legend
Deze kleine bus, ontworpen voor vervoer over korte afstanden, werd vervaardigd van 1967 tot 1989. Zijn goede wendbaarheid is een voordeel, zowel in de stad als op de snelwegen. Hij verbruikt niet veel brandstof en is gemakkelijk te onderhouden. De kleine ramen worden gecompenseerd door extra openingen in het dak; de smalle deuren zijn voorzien van pneumatische actuators en laten slechts één passagier per keer toe. Het voertuig heeft geen individuele deur voor de toegang van de bestuurder en de bestuurderscabine is gescheiden van het passagierscompartiment door een gordijn of een kleine scheidingswand.