Bus Bound - Retro Bus Pack
Horizon reist terug in de tijd met het Retro Bus-pakket! Dit pakket bevat de busvariant Horizon Speed 40ft, en een pakket met 3 extra skins die perfect passen bij het jaren '50 ontwerp van de bus.