Bun Buns: Cute DLC
Met deze DLC speel je het volgende vrij: - Een schattige en gezellige droommap - 9 pastelkleurige kapsels - 2 kleurrijke outfits - 2 schattige hoeden - 2 dromerige accessoires Bak jezelf een frisse nieuwe look!