Bun Buns: Cozy DLC
Med dette DLC låser du op for: - Et sødt og hyggeligt skovkort - 9 naturlige frisurer - 2 fantasy-outfits - 2 græsklædte hatte - 2 bladagtige accessories Bag dig til et friskt nyt look!