Bumblebee - Search for Happiness
Bumblebee – Search for Happiness is een verhaalgedreven 3D-vluchtverkenningsgame waarin je een kleine bij begeleidt op zijn zoektocht naar een nieuw thuis. Terwijl de bij aan deze reis begint, ontdekt hij verre landschappen, ontmoet hij vriendelijke en serene dieren en verkent hij adembenemende maar mysterieuze habitats. De game biedt een vredige, ontspannende ervaring, waarbij spelers worden ondergedompeld in het perspectief van een kleine bij. Met de vrijheid om de wereld te verkennen door te vliegen en deel te nemen aan geweldloze, stressvrije gameplay, biedt Bumblebee – Search for Happiness een rustgevende ontsnapping aan de dagelijkse sleur, aangevuld met een doordachte en intrigerende metanarratief.