Bevat 《Bulwark: Falconeer Chronicles 》en Falconeer Bulwark: Falconeer Chronicles is een open wereld bouwgame waarin vrijheid en expressie centraal staan. Spelers kunnen uitgestrekte steden, torens en forten bouwen die als handelsknooppunten fungeren of als verzamelpunten voor veroveringen. Creëer je nalatenschap in een wereld die is verwoest door de beslissingen van degenen die je zijn voorgegaan, toren na toren, muur na muur, waarbij je beeldhouwt uit de indrukwekkende kliffen en gevaarlijke wateren van een meedogenloos landschap dat zich niet laat temmen. Het is jouw taak om een beschaving te herbouwen die verwoest is door de nasleep van een oorlog van 40 jaar geleden. Je hebt de leiding over het creëren van de laatste grote nederzetting op The Great Ursee, een uitgestrekte, fantastische oceaanwereld vol verloren mythen, adembenemende vergezichten en gevaar. Vanaf nederige havens en houten aanlegsteigers scharrel je grondstoffen bij elkaar en laat je je nederzetting groeien terwijl je bevolking en creaties steeds grootser worden. Je beeldhouwt monumentale stenen torens en kantelen die de lucht schrapen, waar luchtschepen en gigantische oorlogsvliegtuigen heersen. Creëer handelsroutes en sluit allianties met andere facties die over de golven verspreid zijn, waarbij je machtige kapiteins en commandanten kunt verwerven om je creaties te beschermen en hun hulp te gebruiken bij het verkennen. Of je kunt je eigen strijdgroep samenstellen om ze aan te vallen en oorlog te voeren tegen je oude vijanden. Het is aan jou om deze wereld te vormen en keuzes te maken, welke erfenis laat jij achter? Welke creaties zullen jouw naam dragen? – Zweef door de lucht op een majestueuze gevechtsvogel, ontdek een prachtige oceaanwereld en neem deel aan epische vlieggevechten in dit BAFTA-genomineerde luchtgevechtsspel van één enkele ontwikkelaar: Tomas Sala. Jij krijgt de rol van de Falconeer, een sterke luchtkrijger die reist door een oceaanwereld die is uiteengerukt door generaties aan giftige beslissingen en verraad. Tijdens meerdere campagnes ervaar je het leven vanuit vele verschillende perspectieven en facties, en beleef je een reis vol ontdekkingen om het mysterie van de Ursee, zijn volk en de geschiedenis te ontrafelen. Speel door gevaarlijke hoofd- en zijmissies en gebruik je bliksemschicht om schepen te beschermen tegen piraten, 'kraken' en andere bedreigingen. Duik door de dieptes van de oceaan, zweef boven de wolken en vecht tegen gigantische krabsteden, of ervaar spannende vlieggevechten tegen de mysterieuze Mancer-orde die technologie controleert en reguleert. The Falconeer: Warrior Edition bevat de volledig bijgewerkte game, plus 'The Hunter' DLC, die een nieuwe spelersklasse toevoegt met een vliegende Ormir-draak en een set geleide vuurwerkraketten, en de nieuwe 'Edge of the World' DLC, met 3 extra zijmissies en nieuwe eindbazen.