Bright Side: Quiz - Watch & Learn DLC
Ben je een visuele leerling? Test je geheugen met vragen over de planeet Aarde! Met deze DLC ontgrendel je: - 10 nieuwe aarde-gerelateerde video's in de Kijk & Leer-modus Bereid je ogen voor op verbazingwekkende feiten over onze thuisplaneet!