Als je ooit de mean girl in je wilde laten gaan, is dit je kans. Kirstee en Kaycee zijn helemaal terug met de Tweevils Pack DLC. Hoeveel gemene plannen denk jij dat ze kunnen smeden op deze ene trip? Kaycee, we houden je in de gaten. Kies de vrijspelen-modus, smeed plannetjes met de tweeling en zie er ondertussen nog schattig uit ook: pas Kaycee aan met zes verschillende neusverbanden.