Bot-persoonlijkheidspakket
Deze upgrade bevat een firmware-update met een ANG-3 Scavengerbot-stem en -persoonlijkheid. De upgrade uploadt automatisch geavanceerde spraak- en sarcasmeprotollen naar al je Scavengerbots, zodat ze de willekeurige gedachten in hun microprocessorbreinen kunnen uitspreken.