Boomerang Fu
Maak je vrienden een kopje kleiner met boemerangs in dit hectische alternatieve party game voor maximaal 6 spelers. Ontdek belachelijke power-ups en stapel ze op elkaar in dodelijke combinaties. MULTIPLAYER CHAOS OP DE BANK Roast en toast je vrienden in razendsnelle rondes van schattige fysica-gevechten tot maximaal 6 spelers. Perfect voor feestjes! STAPEL POWER-UPS SAMEN Ontdek een belachelijke reeks power-ups zoals explosieve boemerangs, vermommingen en telekinese. Stapel vervolgens je power-ups op elkaar om waanzinnige combinaties te vormen! SIMPELE BEDIENING Je hebt maar één stick en drie knoppen nodig om je vrienden te verpulveren. Iedereen kan onmiddellijk spelen, maar hardcore spelers zullen het geweldig vinden om de geavanceerde technieken van deze verloren krijgskunst onder de knie te krijgen. Buig aanvallen af, roep gevallen boemerangs op en buig je worpen om hoeken om een krachtige boemerangmoordenaar te worden. MEER DAN 30 ARENAS Reis naar een eetbare wereld terwijl je vecht in meer dan 30 Kung Fu-arena's, elk gevuld met unieke gereedschappen en vallen. Spring over bewegende platforms en sluip door weelderig gebladerte. Activeer schuifwanden om je vijanden te verpletteren. Duik tussen gigantische deegrollen en verras de Toaster King. TEAM UP Bundel je krachten met je vrienden om het op te nemen tegen de ingenieuze AI-tegenstanders. Of ruzie over de kostbare Golden Boomerang in een hectische alternatieve spelmodus. VERANDER DE REGELS Speel alleen met je favoriete power-ups. Schakel schilden uit. Activeer vriendschappelijke schade. Verander regels naar eigen smaak!