Boom Ball 2 voor Kinect
Boom Ball 2 is een luchthartige Kinect-game voor het hele lichaam waarbij je ballen stuitert, stenen breekt en dingen laat ontploffen. Breek kubussen met pingpong-vaardigheden in 50 gloednieuwe levels! Met: snoezige kubussen, vette bonussen en manische ballenchaos. Nieuwe toevoeging: co-op voor twee spelers! Speel samen met je vrienden en familie! Ga uit je dak met Boom Ball!