Book Quest
Begin aan een middeleeuws avontuur om een krachtig familie-erfstuk terug te krijgen! Kruip in de huid van een jongeman die getuige is van de diefstal van het magische boek van zijn familie. Zijn grootvaders geest brengt hem daarom een bezoekje. Hij overtuigt hem om een gevaarlijke reis te ondernemen en het erfstuk terug te winnen. Ontdek de omliggende dorpen en wildernis, verzamel informatie van de dorpelingen, maak je personage sterker met nieuwe wapens en uitrusting, spoor de dieven op die het magische boek gestolen hebben en ontdek de waarheid! Book Quest is een avontuurlijke actie-RPG in retro pixelartstijl met filmische tussenscènes en dialogen. De gameplay in dit middeleeuwse fantasyverhaal wisselt steeds tussen topdown en zijwaarts scrollend perspectief. Ontwijk vijanden en val aan, verzamel belangrijke items, los puzzels in de omgeving op, gebruik nieuwe uitrusting naarmate je verder komt en speel unieke mini-games terwijl je reist tussen locaties op de kaart! Dit is een nostalgisch avontuur geschikt voor alle leeftijden, of je nu een doorgewinterde gamer bent die de genreklassiekers nog heeft gespeeld of iemand bent die net komt kijken.