Bonus Content for State of Decay 2: Independence Pack
Verklaar je onafhankelijkheid van tirannieke zombiehordes met dit geweldige aanbod aan vurige, kekke speeltjes voor de State of Decay 2-community! Verpletter vijanden met 3 waanzinnige nieuwe voertuigen, elk met hun eigen unieke anti-zombiemodificaties! ● Pyrohawk (een hatchback die al te nieuwsgierige zombies bestookt met vuurwerk) ● Burninator (een truck met vlammenwerpers aan de zijkanten) ● Meatwagon (een bestelbusje dat rood vlees achterlaat om zombies te lokken) Maak er een knalfuif van met 2 spectaculaire afstandswapens! ● Pyro Launcher (zet de hordes in lichterlaaie met deze meerloopse Romeinse kaars) ● Starshank Launcher (doorboort een doelwit met een explosieve herriemaker) Verpulver ondode koppies met 3 vaderlandslievende nieuwe mêleewapens! ● Freedom Ringer (een heerlijk versierde honkbalknuppel) ● Grillmeister (ooit tuingereedschap, maar nu een messcherp moordinstrument) ● BBQ Fork (een nuttig korteafstandswapen) Richt een ravage aan met 4 knallers van wapens! ● Block Rocker (trekt alle zombies in de buurt aan) ● Reign o’ Fire (veroorzaakt een enorme vurige cirkel des doods) ● Bouncing Boris (veroorzaakt chaos met een reeks harde knallen) ● XL Firework Shell (aansteken, gooien en wegrennen) Als je vindt dat het allemaal nog niet hard genoeg knalt, kun je de nieuwe gebouwmodificatie Fireworks Crafting Station gebruiken om nieuw vuurwerk of munitie voor je hippe nieuwe wapens te maken. Je kunt ook een bezoekje brengen aan een rondtrekkende handelaar die de explosieve goederen die jij zoekt maar wat graag verkoopt. Ga na aankoop naar je radiomenu om je nieuwe uitrusting in de wacht te slepen.