Bonus Content for State of Decay 2: Daybreak Pack
Het Daybreak Pack introduceert een gloednieuw speltype waarin je moet samenwerken om een belegering af te slaan in State of Decay 2. Met maximaal drie teamgenoten speel je tot de tanden bewapende soldaten van Red Talon. Samen moeten jullie je versterkte basis verdedigen tegen aanvalsgolven van zombies terwijl een kwetsbare technicus een onmisbare satellietontvanger repareert. Hoe langer jullie het volhouden, des te meer beloningen je verdient voor je groep overlevenden. Verdedig de technicus koste wat kost! Tijdens het spelen ontvang je regelmatig nog krachtigere wapens en uitrusting, zodat je de ondoden kunt bestoken met ongenadig veel vuurkracht. Krijgen ze je toch te pakken? Geen probleem: binnen een paar seconden ben je terug met een nieuwe vrijwilliger. *Gloednieuwe manier om State of Decay 2 te spelen met maximaal 3 vrienden *Coole variant van de klassieke zombiebelegering. *Met nieuwe wapens, nieuwe uitrusting en een weerzinwekkende nieuwe Blood Plague Juggernaut *Verdien prestige om beloningen voor je State of Decay 2-gemeenschap te ontgrendelen. *Inclusief meer dan twintig nieuwe achievements voor State of Decay 2, om je gamerscore met 250 punten te verhogen. *Geen risico's voor je bestaande groep overlevenden. *Maak opnieuw kennis met het mysterieuze CLEO-dronenetwerk dat debuteerde in de State of Decay: Year-One Survival Edition. IEDEREEN VECHT. NIEMAND GEEFT OP.