Bomber Crew: USAAF
Bij de Amerikaanse luchtmacht, je moet het maar kunnen! In de DLC van 'Bomber Crew: USAAF' vind je een iconische Amerikaanse bommenwerper waar meer bemanning dan ooit tevoren in past en een gloednieuwe campagne op een nooit eerder vertoond strijdtoneel! Ga voor de overwinning en vecht het uit met nieuwe vijandige strijders en azen. Verlies ook de vijanden onder je niet uit het oog: het gevaar komt nu niet meer alleen vanuit de lucht, maar ook vanaf zee! Ga aan de slag, blijf zo koel als een kikker en breng je bemanning weer heelhuids thuis! Eigenschappen van de DLC van 'Bomber Crew: USAAF': - De iconische Amerikaanse bommenwerper! - Negen bemanningsleden! - Nieuwe typen vijandige strijders! - Dodelijke tegenstanders vanaf zee! - Een spannende campagne op een geheel nieuw strijdtoneel!