Blue Mythical Wings
Pas Nyanza's uiterlijk aan met de volgende items: Blue Mythical Wings Dit item is inbegrepen in de Kitaria Fables: Deluxe Edition-bundel. Dit item is inbegrepen in de Sub-Zero Outfit-bundel.