Blue Estate
Blue Estate is een zwarthumoristische en scherpe rail shooter, ontleend aan de voor een Eisner Award genomineerde grafische roman, Blue Estate van Viktor Kalvachev! WELKOM BIJ DE EERSTE NEXT-GEN RAIL SHOOTER! Met het mogelijkheid van Kinect voor Xbox One om bewegingen te signaleren, waan je je met Blue Estate als nooit tevoren in de maffiawereld van Los Angeles, die vol zit met humor, een origineel gameplay heeft en waar je ongelofelijk veel plezier aan beleeft. In Blue Estate ben je Tony Luciano, de psychopathische zoon van de Italiaanse maffiapeetvader in LA, en Clarence, een ex-marine SEAL, die aan de grond zit en nu huurmoordenaar is geworden om de rotzooi die Tony achterlaat op te ruimen. Terwijl Tony een persoonlijke vendetta begint tegen de Sik Brothers-bende om zijn beste danseres, Cherry Popz, te redden, probeert Clarence the bende-oorlog te stoppen, die hem tot de verste uithoeken van Jamaica zal brengen EEN RAIL SHOOTER, GEMAAKT VOOR KINECT VOOR XBOX ONE! Beleef dankzij het intiütieve gamen met Kinect voor Xbox One de meest extreme rail shooter-belevenissen, waarin je onvergetelijke tegenstanders als de maffiagolfer met granaten tot de allerhoogste misdaadbaas tegenkomt, die allemaal even grappig als onwaarschijnlijk zijn! En bloedvergieten is veel leuker met meerderen, dus nodig bij dit bloedbad je vriend uit door een heftige samenwerkingsmode! *De eerste next-gen rail shooter die voortkomt uit de voor een Eisner Award genomineerde grafische roman, Blue Estate van Viktor Kalvachev. *Origineel en waanzinnig leuk gameplay dat ten volle profiteert van de Kinect-sensor. *2 unieke gamemodes: de STORY MODE, die bestaat uit 7 met adrenaline gevulde opdrachten, of de ARCADE MODE, waarin je headshots met combo's combineert in een race tegen de klok! *2 spelers in lokaal multiplayermode: beleef alle levels opnieuw in een heftige samenwerkingsmode! *Een ingenieus scoresysteem, om je scores on-line te vergelijken, en met 23 achievements om te ontcijferen. *Te spelen met Kinect voor Xbox One of met Xbox One draadloze controller.