Blow & Fly
Schiet jezelf de lucht in met een waterstraal en rol je vrijheid tegemoet! Kruip in de rol van een kogelvis en ontdek puzzels op basis van fysica waarvoor je tegelijkertijd moet bewegen en richten. Het irritante zoontje van je eigenaar heeft je aquarium vernield en nu ben je wanhopig op zoek naar water! Gebruik het beetje water dat nog op de grond ligt om rond te bewegen en te ontsnappen door een toiletpot wat mogelijk je leven kan redden of je naar een nog veel uitdagender rijk kan spoelen. Je hebt al je wendbaarheid en creativiteit nodig om dan nog te kunnen ontsnappen! Er zijn twee manieren om je te verplaatsen in de levels in Blow & Fly: rollen en spuiten. Je kunt over de grond rollen en water uit je mond spuiten waarmee je jezelf in de tegengestelde richting lanceert. Elke keer wanneer je de grond raakt, win je een klein beetje water terug, precies genoeg om jezelf weer in de lucht te lanceren. Gebruik van deze vaardigheid om gevaren zoals valkuilen en scherpe punten te vermijden en maak handig gebruik van de springpads, zwaartekrachtschakelaars, sleutels en waterdruppels om elk waterig toevluchtsoord te bereiken. Als je wil overleven, moet je je vaardigheden onder de knie krijgen en na elk obstakel dat je overwint, ligt een nog grotere uitdaging!