Bloom & Grow: Lentecontentpakket
Kom met vrienden en familie bij elkaar voor het nieuwste seizoenscontentpakket dat zijn weg heeft gevonden naar CATAN - Console-editie De wereld ontwaakt weer na de winterse kou en komt tot leven met dit contentpakket met lentethema! Geef je CATAN-bord een voorjaarstintje met weelderige groene velden, blatende lammetjes en bomen in volle bloei, samen met prachtige nieuwe lentethema's, tegels, dobbelstenen en frames voor landtegels. Bovendien zijn er gloednieuwe personages om aan je groeiende lijst met Cataniërs toe te voegen! Hij heeft misschien geen heldere ogen, maar wel een borstelige staart, want de Rover maakt zijn opwachting, nu gekleed in een schattig konijnenkostuum.