Bling Bling Pack
We brengen de bling terug naar de Row met deze financiële superkrachten. Hoe kun je de economie in deze financiële crisis beter versterken dan door je vijanden financieel uit te kleden, je tegenstanders net als koning Midas in goud te veranderen, het poen te laten regenen of mensen met dollarbiljetten te beschieten. Doe dit om en zet die geldmachine aan!